Large selection of products and fast shipping!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

 

Oostvogel verzend haar pakketten met DHL of PostNL. Pakketten worden bezorgd op maandag tot en met zaterdag. Momenteel levert Oostvogel binnen Nederland, België, Duitsland. 

Verzendtermijn

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 24 uur na ontvangst van betaling te verzenden en binnen 1-3 dagen op het door jou gekozen afleveradres te bezorgen.

Verzendkosten

Voor bestellingen binnen Nederland, Belgie en Duitsland worden geen verzendkosten doorgerekend aan de klant. Deze zijn voor de rekening van Oostvogel.

Verzendstatus

Bestellingen kunnen worden gevolgd met een track&trace code die je per e-mail zult ontvangen na verzending van je bestelling. Ook kun je de verzendstatus van je order bekijken door in te loggen op je account van Oostvogel. De status van je bestelling vind je onder ‘Mijn bestellingen'. Heb je vragen over je bestelling? Stuur ons dan een bericht via 'Mijn tickets'. We streven ernaar om je vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

Retourneren (Nederland, Duitsland, België)

Ben je niet tevreden met je aankoop, dan kun je de artikelen binnen 14 dagen retourneren. De kosten van terugzending zijn voor rekening van de klant. Oostvogel accepteert in geen geval terugzendingen onder rembours. Stuur je pakket voldoende gefrankeerd met een geldige Track and Trace code op naar het volgende adres:

Oostvogel Ootmarsum

Kapelstraat 5, 7631 BP Ootmarsum

Retourvoorwaarden
Terugsturen is alleen mogelijk wanneer de artikelen;

Retourverwerking

Stuur je een bestelling retour, dan ontvang je de betaling, exclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van ons terug. Zodra de staat van de teruggestuurde artikelen door ons is gecontroleerd wordt je hiervan per e-mail op de hoogte gebracht. 

Sale items mogen worden geretourneerd, maar voor deze items ontvang je een tegoedbon t.w.v. het aankoopbedrag. 

Ruilen

Artikelen kunnen niet worden geruild. Mocht je een andere maat van een artikel willen ontvangen dan dien je het desbetreffende artikel binnen de retourtermijn terug te sturen en een nieuwe bestelling te plaatsen in de webshop.

Garantie

Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan direct contact op met onze klantenservice ([email protected]) met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Wat zijn de garantievoorwaarden?

De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is NIET gegrond in de volgende gevallen:

Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud

Opzettelijke of door nalatigheid ontstane beschadiging. Bijvoorbeeld water-, val- en/of stootschade

Beschadiging door het niet aanhouden van de wasinstructies

Uitzonderlijke slijtage

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »